Hos Real Administration er vores speciale totaladministration. Totaladministration kan ses som en totalløsning af de administrative opgaver, der skal udføres i en forening eller en udlejet ejendom. Det betyder, at vi håndterer og tager os af alle de administrative opgaver, der normalt skal klares af bestyrelsesmedlemmer og udlejere. Vi tager os af de administrative opgaver og vil løbende, gennem dialog og sparring, holde dig orienteret og opdateret på relevant lovgivning.
Udover rådgivning og sparring er der en lang række opgaver der skal klares i dagligdagen. Dette vil bl.a. være at udarbejde og udsende opkrævninger, foretage debitorkontrol, betale regninger, udfærdige forbrugsregnskaber, lave lejereguleringer, bogføre og afstemme konti, udarbejde lejekontrakter, overdrage andelsboliger, registrere ind- og udflytninger, køre løn- og momsregnskaber, lave budgetopfølgninger og have alt forberedt og gjort klar, så revisoren kan opstille årsregnskab, og beregne skatter.
|
Ejendomsadministration kan udføres på mange måder, men med totaladministration slipper du for anstrengende og trivielle opgaver, ved at placere dem hos os. Vi påtager os ansvaret for administrationen, og gennem åben dialog og dybdegående rådgivning sikrer vi, at bestyrelserne og udlejerne bevarer overblik og kontrol.
Med totaladministration slipper du altså for besværet og ansvaret, og lader kompetente og engagerede specialister tage sig af det daglige arbejde. Vi tilstræber os, gennem vores rådgivning og høje serviceniveau, at varetage vore kunders interesser og værdier bedst muligt. Derfor arbejder vi kontinuerligt for at imødekomme dine krav og forventninger med største effekt.
Du er altid velkommen til at bestille et gratis og uforpligtende tilbud på ejendomsadministration, og har du spørgsmål, står en af vores dygtige medarbejdere altid klar til at hjælpe og rådgive dig. Få tid til det der virkeligt betyder noget, og lad os stå for alt det andet.