Som formand for A/B REX igennem de sidste 6-7 år, hvor vi har benyttet os af Real Administration som foreningens administrator, kan jeg kun udtale mig positivt om samarbejdet med Real Administration, Tonni Sørensen og vores personlige administrator, Anja Pettersson.
Det har været en fornøjelse at de altid har været parat med hjælp, når der var brug for det, og altid været parate med regnskab, når der var brug for det.
Både Tonni og Anja har fungeret som dirigent på vores Generalforsamlinger til stor tilfredshed for alle.
Som en forholdsvis stor ejerforening med 154 medlemmer/ejerlejligheder og en ”årsomsætning” på godt 5.000.000,- kr er der nok at holde styr på og til at klare dette har vi i mange år haft et samarbejde med Real Administration.
Dette samarbejde har i hele perioden været til vores store tilfredshed!
Såvel Anja som Tonni er top professionelle – både i det daglige arbejde – og hvis der opstår uforudsete opgaver/problemer. De medvirker endvidere også til vellykkede gennemførelser af vores Generalforsamlinger som Dirigent og Referent.
Real Administration er et firma der får vores bedste anbefalinger.
Den bedste samarbejdspartner vi nogensinde har haft.
Nemme at få fat på og altid villig til at hjælpe.
Har styr på vores papirer og siger til hvis der er noget som de undre sig over.
De er helt nede på jorden, så at sige, det betyder at de er nemme at tale med og forstå.
Ud over alt dette er de også billige at bruge.
Vi havde før ansat en fuldmægtig på kontoret som gik på pension, og hun er nu erstattet af en fleksjobber og vi har fået Real Administration.
Vi har økonomisk overskud i forhold til da vi havde vores egen ansatte fuldmægtig.
Alt i alt et rigtig godt firma som tager sig tiden der skal til, og de er et valg som vi er rigtige glade for.
De har vores varmeste anbefalinger.
Igennem de forholdsvis få år vor andelsboligforening har eksisteret, er der opstået situationer, hvor vi har haft behov for hjælp og sparring fra kompetent side.
Vi har aldrig været i tvivl om, at Real Administration A/S har været i stand til at løfte denne opgave på fortrinlig vis.
I den daglige administration af vor andelsboligforening har vi altid mødt en engageret, venlig og personlig betjening, når vi har henvendt os til medarbejderne i Real Administration A/S. Vi føler helt klart, at de kender os og ønsker at løse de opgaver, vi stiller på bedste måde.
De er altid i stand til at komme med forslag til løsning af en specifik opgave samt i det daglige hurtige til at svare på spørgsmål enten pr. telefon eller på mail.
Derfor vil jeg klart anbefale Real Administration A/S hvis jeg blev spurgt til råds af andre.
I forbindelse med stiftelsen af A/B Henrik Rungs Gade 5-7 ultimo 2014, søgte vi en ny ejendomsadministrator.
Valget faldt på Real Administration, som vi bestemt ikke har fortrudt.
Som nystiftet andelsboligforening var vi udfordret på at få opbygget en grundlæggende og veletableret drift, som Real Administration på professionel vis har håndteret for os.
Foruden den daglige drift som trygt ligger hos Real Administration, sætter vi særlig pris på deres evne til at levere hurtig sagsbehandling af høj kvalitet, hvad end det måtte være simple som komplekse udfordringer.
Det er dejligt at have Real Administration som administrator. De er altid lette at få fat i, både hvis jeg møder personligt op, hvis jeg ringer eller sender en mail så har de superhurtige svartider og svarene er kvalificerede og konstruktive.
Opgaver bliver løst som vi har aftalt og altid til tiden, og vi opfatter personalet som meget hjælpsomme og overskudsagtige.
Jeg vil meget gerne anbefale Real Administration til andre andelsboligforeninger.
Vi indledte i 2015 et samarbejde med Real Administration om assistance med budgetlægning, bogføring, perioderegnskaber, medlemsopkrævning samt planlægning og afvikling af generalforsamlinger.
Vi har været glade for samarbejdet, da vi får en venlig og kompetent assistance indenfor aftalte tidsfrister og priser.
Vi er meget glade for vores samarbejde med Real Administration, som hurtigt giver os svar på de spørgsmål som vi har og på en meget løsningsorienterende måde.
Deres tilstedeværelse i opgaven er unik, og sikrer at der meget hurtigt findes de rigtige løsninger.
Som nyudnævnt bestyrelsesformand i Bøgegården, var det en god start på bestyrelsesarbejdet, at Real Administration havde kendt ejendommen i mange år.
Vi får altid en professionel og hurtig tilbagemelding på spørgsmål, vi måtte have.
Vores samarbejde er upåklageligt.
Jeg er formand i en Andelsboligforening og i den forbindelse har vi haft et samarbejde med Real Administration i Roskilde siden 1/7 2013 med stor tilfredshed og kan derfor anbefale andre at bruge denne Administration.
I er en unik samarbejdspartner, ærlige, venlige og kompetente i alle relevante forhold.
I får vores bedste anbefalinger.
Efter næsten 32 års arbejde med egen administration af vores ejendom besluttede vi at lægge det hele i hænderne på Real Administration.
Vi blev fint modtaget, og vi har nydt godt af en professionel, hurtig, effektiv og konstruktiv kommunikation os imellem både på skrift, telefon og ved personligt fremmøde. Samarbejdet har simpelthen været fint fra den første dag.
Af forskellige årsager besluttede vi ikke længe efter starten af vores samarbejde at afhænde vores ejendom, og vi kunne med sindsro anbefale de nye ejere et fortsat samarbejde med Real Administration.
Som nystartet andelsboligforening har vi haft stor støtte hos Real Administration. Der har været mange store og små tvivlsspørgsmål, og vi har altid følt os godt og tålmodigt behandlet ved alle vores henvendelser.
Vi har særligt haft kontakt med Anja, hvis telefon altid er åben. Vi har fået professionel rådgivning om alt fra økonomi, forsikring, håndtering af diverse beboer-sager mm.
Hvis Real Administration ikke selv har kunnet rådgive, har de ikke tøvet med at hjælpe med at finde de rette folk at spørge. Det er en stor fordel at Real Administration har et godt lokalkendskab og netværk i lokalmiljøet, som vi bla. har draget nytte af i forbindelse med anbefalinger fra andre andelsboligforeninger omkring håndværkere og entreprenører til renoveringsprojekter.
Vi har indtil nu afholdt en stiftende og en ordinær generalforsamling, begge administreret og ledet professionelt og skarpt af Anja og co."
Helt overordnet er jeg rigtig glad for den måde hvorpå Real Administrations medarbejdere kommunikerer og kender mig.
Det er en meget personlig, energisk og dygtig betjening og dialogen er oftest også andet end det rent faglige, hvor vi - fordi vi kender hinanden godt - også lige vender lidt private emner på en altid lyttende og respektfuld måde.
Altid alvorligt og kompetent, oftest hyggeligt og sjovt og aldrig kedeligt!!
Når jeg ringer, er Anja hurtigt sporet ind på min forening og kan hurtigt svare på mit spørgsmål. Man føler aldrig, at man er til ulejlighed.
Hun kender regler, vedtægter og andre administrative finurligheder og er derfor en rigtig god ressource for en ejerforeningsformand, der har svært ved at finde tiden til at sætte sig ind i alle detaljer.
Desuden er jeg meget tilfreds med Anjas måde at styre vores generalforsamlinger på: Der er ingen slinger i valsen - hun fører os med sikker hånd gennem dagsordenen og kan også håndtere uventede spørgsmål og kommentarer og dermed undgå endeløse diskussioner.
Som formand, gennem flere år ja så takker vores forening for Real Administrations løbende administration af vores forening. Som formand i en lille ejerforening (12 ejere), er det tit mest mig der har kontakten fra bestyrelsen, og efter vores skifte til "Real Administration" for år tilbage; ja så er der næsten løftet et åg fra mine skuldre.
Jeg er selv indenfor det finansielle / fast ejendom, men er alligevel imponeret over hvorledes ALLE vores henvendelser til "Real Administration" ALTID bliver professionelt, korrekt, og ligetil besvaret. Du skal ikke vente på svar, du skal ikke forklare dig - "Real Administration" forstår sig på området - og du skal ikke vente på svar – det kommer prompte! Besvarelser, indkaldelser til generalforsamlinger, regnskaber, råd, nye offentlige krav m. m. Alt kommer prompte!
Vi er yderst tilfredse med vores administratorskifte.
I er venlige, kompetente, seriøse og I er altid nemme at få fat på. Hvis ikke på telefonen besvarer I altid vores mails hurtigt, og det er rart.
Det er også rart at have fået en administrator, der har styr på tingene. Hermed mener vi en administrator, der kan holde styr på forsamlingen til generalforsamlingen (og det kan godt være svært!!), alle papirer er altid i orden, og det er i det hele taget rart ikke selv behøve at have styr på tingene, for der er ingen tvivl om, at det har vores administrator.
Vi kan også bruge vores administrator som sparringspartner. Hermed mener vi, at vi altid kan få svar på vores spørgsmål, og administrator er konstruktiv og løsnings orienteret.
Da E/F Sportsgården skulle have ny administrator blev vi anbefalet Real administration, og har kun været tilfredse med valget.
Lige fra tilbuddet på administrationsaftalen, det første møde, overdragelsen fra tidligere administrator, og det daglige samarbejde.
E/F Sportsgården har fået yderst professionelt rådgivning, vejledning, og bistand af Real administration i forbindelse med bestyrelsesarbejdet, lige fra den daglige drift til byggeprojekter, forsikringssager til vedtægtsændringer.
Ved henvendelser til kontoret er der altid en medarbejder klar ved telefonen, hurtig afklaring og tilbagemelding, og det er en fornøjelse at samarbejde med Real administration.
Som formand for ejerforeningen kan jeg varmt anbefale Real Administration. Vi har aldrig fortrudt, at vi er skiftet til Real Administration og har ved skiftet oplevet at vi som forening altid føler, at netop vi er i centrum.
Real Administration opleves som en effektiv og konstruktiv administrator.
”Vi betragter vores lejere som kunder, og vi ønsker de betjenes korrekt.
Og kunder forventer optimal service.
Derfor valgte vi at samarbejde med Real Administration.
Herudover er det et faktum at den danske leje lov, er forældet og bygger på løbende ”lappeløsninger” igennem generationer.
Det betyder ethvert politisk forsøg på forbedringer af lejeloven kan opleves som forværringer, og ofte giver anledning til misforståelser som ligger langt fra lejelovens hensigter og intentioner.
Denne kendsgerning stiller ekstrem store krav til stor faglig indsigt og evne til at betjene vores lejere på en saglig og faglig korrekt måde.
Samtlige medarbejdere hos Real Administration møder kunderne med en professionel og service orienteret indstilling”
Denne egenskab besidder Real Administration, og derfor var valget let.”